سفر یکروزه رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به میانه

سفر یکروزه رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به میانه

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سفری یکروزه به میانه از فعالیت های شهرداری میانه بازدید و مسائل و مشکلات این شهر را مورد بررسی قرار داد.

مراسم استقبال رسمی از رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور صبح روز پنجشنبه 27 مهرماه با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و جمعی از معاونان ومدیران شهرداری در ورودی شهر میانه اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میانه: دکتر مهدی سلیمی در بدو ورد به شهر میانه در یادمان شهدای گمنام میانه حاضر و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

رییس سازمان شهرداری ها ضمن بازدید از شهر و ارزیابی سطح خدمات و عملکرد مدیریت شهری میانه با حضور در کارگاه های عمرانی شهرداری در جریان طرح های توسعه و عمران شهری قرار گرفت.

سلیمی همچنین در نشست کاری با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون هاهنگی امور عمرانی استاندار و معاونان و مدیران شهرداری میانه مسائل و مشکلات، کمبودها و نیازهای مدیریت شهری و نقاط ضعف و قوت عملکرد شهرداری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

خرید خودروی آتشنشانی نردبان بلند، تأمین قیر رایگان برای آسفالت معابر شهری، دریافت تسهیلات برای نوسازی ناوگان خدمات شهری، ارائه تسهیلات برای نوسازی ناوگان مسافری درون شهری، تأمین سرمایه طرح های گردشگری – رفاهی و تفریحی و صدور مجوز استخدامی برای تکمیل نیروی انسانی از مهم ترین محورهای گفتگوی رییس سازمان شهرداری ها با مدیران شهری میانه بود.