شرایط مزایده آژانس خاک برداری ، حمل نخاله و مصالح ساختمانی

شرایط مزایده آژانس خاک برداری ، حمل نخاله و مصالح ساختمانی

شهرداری میانه در نظر دارد به استناد بند 3 مصوبه مورخ 1403/02/30 شورای محترم اسلامی شهر میانه ، امتیاز یک واحد آژانس خاک برداری و حمل نخاله و مصالح ساختمانی را از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.
شرایط عمومی :
ـ به تقاضای افراد شاغل ، صاحبان آژانس ، مجرد ، دارای پروانه کسب مشاغل ، کمتر از 23 سال ، فاقد صلاحیتهای جسمانی ، اخلاقی و اجتماعی و متقاضیانی که پس از اتمام مهلت مذکور مراجعه نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد و درصورت اثبات خلاف هریک از موارد مذکور، در هر مرحله (قبل ، حین و بعد از واگذاری) برابر مقررات اقدام خواهد شد.
ـ قیمت پایه آژانس مذکور مبلغ 3/000/000/000 ریال معادل سیصد میلیون تومان می باشد که متقاضیان بایستی پنج درصد قیمت پایه (معادل مبلغ 150/000/000 ریال) را بعنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب شماره 3100001877003 به نام شهرداری میانه (قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی) واریز و رسید آن را ضمن بارگزاری در سامانه ستاد به دبیرخانه شهرداری تحویل نمایند.درغیر اینصورت ضمن عدم بازگشایی به پیشنهادثبت شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ـ کلیه پیشنهادات باید بدون شرط و غیر مخدوش باشند و در صورت صریح نبودن پیشنهاد ، تقاضای رسیده باطل تلقی و سپرده واریزی به متقاضی تأدیه خواهد شد .
ـ در صورت برنده شدن، سپرده نفرات اول تا سوم تا مرحله عقد قرارداد عودت داده نخواهد شد و چنانچه نفر اول برنده شده حداکثر تا هفت روز از ابلاغ قانونی جهت طی مراحل قانونی و عقد قرارداد حاضر نشود یا از درخواست خود منصرف شود؛ سپرده وی به نفع شهرداری ضبط و امتیاز مذکور به نفر دوم واگذار خواهد شد و این عمل تا نفر سوم ادامه خواهد داشت.
ـ شهرداری در رد یا قبول مدارک یک یا کلیه پیشنهاد دهندگان در تمامی مراحل تشریفات مزایده و همچنین انتخاب برنده اختیار تام داشته و شرکت کنندگان در مزایده حق هیچگونه اعتراضی ندارند.
ـ کلیه پیشنهادات واصله رأس ساعت 8 مورخه 1403/05/21 در حضور اعضای کمیسیون، باز و برنده مزایده تعیین و نتیجه اعلام خواهد شد. (حضور متقاضیان در جلسه آزاد می باشد)
شرایط اختصاصی :
1ـ متقاضیان می بایست سابقه و تجربه فعالیت در زمینه حفاری یا حمل مصالح و نخاله های ساختمانی داشته باشند.
2ـ برنده/برندگان مزایده در صورت اینکه شخص حقیقی باشند پس از اخذ مجوز (حق امتیاز) موظف به ثبت شرکت به نام خودشان می باشند.
3ـ واگذار شوندگان موظف هستند همانند سه شرکت موجود ، در دفتر مشترک خاک برداری و حمل نخاله و مصالح ساختمانی و سامانه طراحی شده (سامانه نوبت دهی رانندگان) تحت نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری میانه فعالیت نمایند. (هر شرکت مجاز به استقرار یک نفر بعنوان نماینده جهت نظارت بر نحوه ارجاع صحیح کار بین دارندگان وسایط نقلیه می باشند)
4ـ واگذار شوندگان می بایست نخاله ها را در محل تعیین شده(زباله خانه قدیم شهرداری واقع در جاده هشترود) انتقال دهند و مدیریت و تسطیح زباله خانه به عهده دفتر مشترک شرکت های مذکور در بند 3 می باشد.
توجه :
ـ طبق ماده 16 قانون مدیریت پسماند: نگهداری، مخلوط کردن، خرید و فروش، جمع آوری، دفن و تخلیه نخاله و پسماند های ساختمانی باید بر اساس آیین نامه اجرایی و مقررات انجام گیرد. در غیر این صورت افراد متخلف با حکم مراجع قضایی به پرداخت جریمه نقدی محکوم خواهند شد.
ـ طبق ماده 20 قانون مدیریت پسماند: در صورتی که خودروها اقدام به تخلیه پسماند نخاله های ساختمانی و خاک های ناشی از حفاری و خاک برداری در مکان های غیر مجاز کنند، به مدت یک تا ده هفته توقیف خواهند شد.
تبصره 1 : اگر محلی که خودرو اقدام به تخلیه نخاله و پسماند در آن جا کرده است معابر شهری و یا بین شهری و بستر و حریم رودخانه باشد، متخلف به حداکثر زمان توقیف خودرو محکوم خواهد شد.
تبصره 2 : پرونده شرکت متخلف جهت اعمال قانون به هیأت انضباطی ارجاع خواهد شد.
ـ واگذار شوندگان می بایست تمامی قوانین و آیین نامه های ابلاغی شهرداری ، سازمان مدیریت حمل و نقل، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر ادارات مرتبط را رعایت نمایند.
ـ هزینه های چاپ آگهی بعهده برنده/برندگان مزاید ه می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت بارگزاری در سامانه تدارکاتی الکترونیکی دولت( ستاد) :
1-فیش واریزی
2-قسمت مستندات حاوی فتوکپی برابر اصل تمام صفحات شناسنامه ، کارت ملی ، پایان خدمت ، مدرک تحصیلی(حداقل سوم راهنمایی) ، گواهی عدم سوء پیشینه (از دفاتر خدمات قضایی) ، گواهی تست عدم اعتیاد از کلینیک نیروی انتظامی (کوثر) واقع در میدان معلم، رزومه فعالیت در زمینه خاک برداری یا حمل نخاله و مصالح ساختمانی + فرم تقاضای تکمیل شده به همراه آگهی شرایط واگذاری که دارای امضاء و اثر انگشت متقاضی یا تمامی متقاضیان یا مهر شرکت باشد.
3-فرم پیشنهاد قیمت
توضیح اینکه ارائه مدارک فوق برای تک تک متقاضیان و بصورت کامل الزامی است و در صورت ناقص بودن مدارک، به تقاضای مربوطه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شرکت کنندگان نسبت به دریافت مدارک وشرایط مزایده و پیشنهاد قیمت تا تاریخ 1403/05/20به سامانه تدارکاتی الکترونیکی دولت (ستاد)مراجعه نمایند.

شهردار میانه ـ مرتضائی

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on facebook

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *