سامانه خدمات الکترونیکی شهرداری میانه راه اندازی شد

electronic municipaly

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر

سامانه خدمات الکترونیکی شهرداری میانه راه اندازی شد

electronic municipaly

در راستای ایجاد شهر الکترونیک و با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان سامانه ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری میانه راه اندازی شد.

شهردار میانه ضمن گرامیداشت آغاز یوم الله دهه فجر و تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت: حرکت گام به گام شهرداری میانه به سمت ایجاد شهر الکترونیک اجرا می شود و در چند سال اخیر پیشرفت های خوبی در این زمینه حاصل شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میانه: مهدی میرزایی افزود: امروز به برکت خون شهدا و خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات برخط در فضای مجازی در شهرداری میانه ایجاد شده و با اجرای طرح های مکانیزاسیون اداری و بایگانی و متصل نمودن شبکه داخلی شهرداری به فضای اینترنت امکان ارائه برخی از خدمات به صورت غیر حضوری برای شهروندان میانه ای فراهم شده است.

شهردار میانه خاطرنشان کرد: هم اکنون امکان مراجعه شهروندان به سیستم شهرسازی شهرداری میانه از طریق فضای مجازی فراهم شده و مالکان پلاک های ثبتی که دارای شماره پرونده و کد نوسازی در شهرداری باشند می توانند بدون مراجعه حضوری به شهرداری از طریق سامانه الکترونیکی درخواست های خود را ثبت و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

میرزایی افزود: پیش نیاز استفاده از این خدمات، ثبت شماره تلفن همراه و شماره 10 رقمی شناسه ملی مالک  در سامانه ارسال پیام کوتاه شهرداری می باشد که معمولا این اطلاعات در مراجعات شهروندان به شهرداری اخذ و در سیستم ثبت می شود و چنانچه هر یک از شهروندان تاکنون این اطلاعات را در سامانه شهرداری وارد نکرده اند می توانند با مراجعه به واحد شهرسازی اقدام کنند.

با راه اندازی این سامانه در پرتال شهرداری میانه به نشانی www.miyaneh.ir علاوه بر فراهم شدن امکان ثبت تمامی درخواست های قانونی شهروندان در حوزه شهرسازی، پرداخت عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه نیز به صورت غیر حضوری برای مالکان واحدهای ملکی در سطح شهر میانه امکانپذیر شده است.

شهروندان می توانند با وارد شدن به پرتال شهرداری میانه به نشانی www.miyaneh.ir و کلیک بر روی پنجره خدمات الکترونیکی به لینک مربوطه (لینک) هدایت و وارد سامانه برخط شده و با انتخاب گزینه های مورد نظر و وارد کردن کدهای خواسته شده خدمات مورد نظر را دریافت نمایند. از آن جا که دسترسی به این خدمات به صورت تحت وب ارائه می شود از طریق مرورگرهای رایج قابل استفاده بوده و به اپلکیشن خاصی نیاز ندارد.

مهدی میرزایی با تاکید بر لزوم هماهنگی با پیشرفت ها در عرصه مدیریت شهری و بهره وری مناسب از وقت و انرژی شهروندان گفت: با افزودن تدریجی انواع بیشتری از خدمات برخط برای مراجعین در فضای مجازی به سمت اجرای کامل شهر الکترونیک و کاهش نیاز به مراجعه حضوری در شهرداری حرکت می کنیم.

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on facebook

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *